niedziela, 17 kwietnia 2016

Pomorska Wymianka Urodzinowa 2016

Blog Pomorze Craftje obchodzi swoje czwarte urodziny. Z tej okazji wszystkie chętne osoby mogły wziąć udział w przedsięwzięciu - "Wymianka Urodzinowa". Przedsięwzięcie to, polegało na przygotowaniu ręcznie robionego upominku dla wylosowanej osoby. Takim oto sposobem 16 dziewczyn przygotowało dla siebie prezenty.

Pierwszy raz wzięłam udział w Wymiance  i bardzo mi się to spodobało. Oczekiwanie na upominek od nieznanej osoby można porównać do oczekiwania na Mikołaja :)

Prezent dla mnie przygotowała Ivy. Strasznie podobają mi się rzeczy prze nią wykonane i baaaarrdzo chciałam jakąś z nich mieć. I mam!! :) Przepiękny obrazek z kotami i bardzo fajną sentencją :)


 

Ja przygotowałam mediową zawieszkę serduszko i notesik dla Emilii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz