wtorek, 19 kwietnia 2016

List w butelce.

Z okazji urodzin bloga Pomorze Craftuje powstało urodzinowe wyzwanie. Należy przygotować pracę związaną w jakiś sposób z szeroko pojętym regionem Pomorza w Polsce.
Pomyślałam, w jaki sposób wyrazić "moje" Pomorze? Urodziłam się na Kociewiu, studiowałam na Kujawach (notabene pracę dyplomową pisałam z zakresu hydrobiologii), mieszkam w Gdańsku, gdzie przywiodła mnie miłość. 
Morze i plaża...zachody i wschody słońca...A czy ktoś z was marzył o znalezieniu skarbu na plaży? Radość przynosi choćby znaleziona muszelka. A co dopiero bursztynek, albo....stara butelka z tajemniczym listem w środku? Taka mała ekscytująca buteleczka z jakąś historią w środku? Zawsze chciałam znaleźć taką butelczynę. Postanowiłam więc pomóc losowi :)

Na urodzinowe wyzwanie przygotowałam buteleczkę z listem w środku. Taka buteleczka wrzucona do Wisły w Toruniu przypłynęła przez Kociewie do Gdańska, gdzie morze wyrzuciło ja na plażę. Tym sposobem splotłam chociaż trochę moje regiony pomorskie :)








Głównym sponsorem wyzwania jest "Ustronny Babiniec - tutaj craftuje całe Pomorze!" :) 


3 komentarze:

  1. Praca jest piękna, prosimy tylko o ponowne przeczytanie regulaminu wyzwania, gdyż w tej chwili nie spełnia ona wszystkich punktów i nie będzie mogła wziąć udziału w losowaniu nagród.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna DT PC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie doczytałam regulaminu. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Już poprawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na połączenie różnych miejsc regionu. Elka 123

    OdpowiedzUsuń